Seminaro programa
Šiuose mokymuose:
Mokymų tikslas:
Po mokymų dalyviai gebės:
Mokymų programa
Kas yra kokybiškas klientų aptarnavimas?
Profesionalus klientų aptarnavimas šiuolaikiniame pasaulyje;
Klientų lūkesčiai;
Profesionalaus darbuotojo savybės : Mandagumas; Geranoriškumas; Komunikabilumas; Gebėjimas klausyti; Efektyvumas; Dalykinio įspūdžio formavimas; Įmonės pozicionavimas rinkoje.
Pažink klientą ir save.
Klientų tipai. Jų atpažinimas ir bendravimo strategija;
Pažink save - faktoriai, įtakojantys asmens elgseną su konkrečiu klientu;
Balso "atpažinimo" treniruotė.
Kliento poreikių nustatymas
Informacijos apie kliento poreikius rinkimas. Klausimų uždavimo technika.
Dominuojančio kliento poreikio nustatymas
Sudėtingos situacijos su klientais
Sklandžios komunikacijos kliūtys;
Konfliktų "katalizatoriai";
Nepriimtino darbuotojo elgesio poliai;
Pokalbio valdymo technikos kuriant teisingas formuluotes.
2. Klientų aptarnavimas: 1 metro atstumu nuo kliento
Seminaro programa
Mokymo tikslai
Mokymų nauda organizacijai
Mokymo metodai
Paskaita, diskusija, individualios ir grupinės užduotys, klausimynas, modeliuotų ir realių situacijų analizė, darbas su dalomąja medžiaga.
Seminare aptarsime
Gero aptarnavimo sudedamosios dalys; Kiek aš galiu įtakoti; Kaip jį išlaikyti.
Ar aptarnavimas buvo geras, ar blogas? Klientai vertina jau įvykusį faktą;
Pirmo įspūdžio asociacijos - "Mirties bučinys".
Kodėl mes dirbame aptarnavime; Kaip mes tai darome; Efektyvaus darbo formulė; Ką gali pakeisti 3 sekundės klientų aptarnavime.
Bendra samprata, būtini įgūdžiai ir talentai, reikalingi geram aptarnavimui.
Svarbiausi vidiniai ir išoriniai veiksniai formuojantys motyvaciją;
3. Profesionalus klientų aptarnavimas. Į profesionalų kliento aptarnavimą ir pelningą pardavimą orientuotas elgesys
Seminaro programa
Mokymų tikslai:
Supažindinti dalyvius su efektyviais profesionalų kliento aptarnavimą užtikrinančiais būdais.
Įgalinti pritraukti naujus klientus ir gebėti išsaugoti esamus.
Išklausę šį seminarą dalyviai:
Nagrinėjamos temos:
Profesionalus kliento aptarnavimo samprata ir aptarnaujančiojo įtaka klientui
· Aptarnavimo kokybės reikšmė įmonės konkurencingumui rinkoje (tyrimas).
· Lemtingas veiksnys lemiantis Jūsų ir kliento sprendimą noriai bendrauti vienam su kitu.
· Pirmojo įspūdžio sudedamosios dalys, lemiančios kliento sprendimą su Jumis bendrauti.
· Dažniausiai pasitaikančios kūno kalbos ir bendravimo klaidos pradedant bendravimą su klientu.
Klientai visada žino ko jie nori. Gebėkime tai išsiaiškinti
· Kliento poreikių išsiaiškinimo būdai.
· Dominuojančio kliento poreikio nustatymas. Kaip uždavus du papratus klausimus sužinoti kliento poreikius?
· Klausimų lagaminėlis praversiantis kiekvienoje situacijoje, kai norite paskatinti klientą priimti sprendimą, kai turite tik kelias prekes ir norite, kad jis jas įsigytų.
· Kaip išgirsti tai, ką sako klientas?
Kaip pristatyti produktą/paslaugą, kad klientas nereikalautų nuolaidos?
· Kokiais kriterijais vadovaudamasis klientas priima sprendimą pirkti pas Jus ar ne pirkti?
· Senelio šalčio principas pristatant prekę/paslaugą.
· Kai klientas susiduria su „Paukščių kalba“ jis priima sprendimą nepirkti. Kokie Jūsų sakiniai sukelia kliento pasipriešinimą.
· Kaip paprastai, bet tikslingai pristatyti klientui Jūsų produktą/paslaugą, pateikti išskirtinumus.
Konflikto galima išvengti. Kaip tai atrodo praktikoje?
· Konfliktų su klientais priežastys ir pasekmės;
· Kaip tinkamai elgtis, kad gebėtume išvengti konfliktų. Asmeninių konfliktų „katalizatorių“ žodynėlio sudarymas.
· Frazių, padedančių laimėti kliento palankumą įsivardinimas;
· Konstruktyvus elgesys konfliktinėse situacijose;
· Vyrų ir moterų reagavimo konfliktinėse situacijose ypatumai.
Tai tik keletas siūlomų programų, kurias puikiai įvertino mūsų klientai. Sukursime programą pagal Jūsų įmonės ar įstaigos poreikius.