MOKYMŲ PROGRAMA
Mokymai yra praktiniai. Teorija yra pateikiama ir įgūdžių formavimas vyksta diskutuojant, atliekant praktines užduotis bei aptariant konkrečias darbines situacijas. Kai mokymai vyksta nuotoliniu būdu, siekiant užtikrinti maksimalų dalyvių įsitraukimą ir praktinę naudą, praktinės užduotys bus adaptuojamos nuotolinių mokymų specifikai.
I diena
I. Šiuolaikinis vadovas ir lyderystė, užtikrinat darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją.
Klausimai į kuriuos bus atsakyta mokymų metu:
Su kokiomis kliūtimis susiduria visi vadovai ir kaip jas įveikti? Kuo skiriasi vadovas nuo vadovo lyderio? Kaip būti lyderiu, kai tiek daug ir kitų dabų reikia atlikti? Kaip paruošti save darbui su personalui? Kokie įsitikinimai padeda, o kokie trukdo būti vadovu-lyderiu? Kaip išlaikyti ir stiprinti pasitikėjimą savimi, empatiją, racionalumą, kai tenka bendrauti su mažai motyvuotais darbuotojais? Koks vadovo elgesys trukdo darbuotojams prisiimti atsakomybę, tobulėti bei savarankiškai atlikti užduotis?
II. Vadovavimo stilius ir darbo su skirtingą patirti, motyvaciją bei darbuotojais įgūdžių ugdymas - praktika
Klausimai į kuriuos bus atsakyta mokymų metu:
Kokį vadovavimo stilių pasirinkti dirbant su skirtingomis kartomis bei skirtingą motyvaciją bei kompetencijas turinčiais darbuotojais? Kaip įgalinti ir motyvuoti skirtingų kartų darbuotojus? Ko tiksi naujokas ir kaip jį greičiau paruošti darbui? Kaip teikti grįžtamąjį ryšį naujai priimtam darbuotojui? Ko iš vadovo tikisi ilgai dirbantys darbuotojai?
II diena.
III. Delegavimas – įgūdžių treniravimas.
Klausimai į kuriuos bus atsakyta mokymų metu:
Kodėl nedeleguojame ir kaip tai įveikti? Kaip deleguoti darbus ir kodėl svarbu atsižvelgti į SMART kriterijus? Kodėl užduoties pateikimas yra toks svarbus rezultatų aptarimui? Kaip suprasti ar užduotis yra darbuotojo asmeninės kontrolės ribose, jam suprantama ir ekologiška darbuotojo atžvilgiu? Kaip įsitikinti ar darbuotojas teisingai suprato užduotį ir ar žino kokios yra jo atsakomybės? Kaip suplanuoti darbus ir užtikrinti terminų laikymąsi?
IV. Grįžtamasis ryšys – įgūdžių treniravimas.
Klausimai į kuriuos bus atsakyta mokymų metu:
Kaip bendrauti ir į ką atsižvelgti, aptariant kasdienius (rutininius) darbo rezultatus? Kodėl šiuolaikinėje personalo vadyboje komunikacija ir grįžtamasis ryšys yra viena iš svarbiausių vadovo kompetencijų? Kokie yra būdai suteikti grįžtamąjį ryšį? Kodėl „sumuštinio principas“ ne visada padeda? Kodėl ir kaip vadovas, teikdamas grįžtamąjį ryšį, turi atsižvelgti į darbuotojų individualius skirtumus, jų brandą, amžių bei turimą darbo patirtį? Kaip, kalbant apie (ne)pasiektus rezultatus, suteikti grįžtamąjį ryšį be kritikos? Kaip neįžeidžiant išsakyti pastabas ir įspėti apie galimas pasekmes? Kokia yra įspėjimų sakymo tvarka – kaip pasakyti nemalonius dalykus ir neprarasti darbuotojo?
Mokymų lektorė Vega Dikčienė: psichologė – praktikė, verslo konsultantė, profesionali lektorė. Vegos kvalifikaciją patvirtina tarptautinis EuroPsy sertifikatas ir dar daug įvairių kvalifikaciją patvirtinančių diplomų. Lektorės patirtis sudėtingų bendravimo situacijų ir konfliktų valdymo srityje virš 25 metų, ji veda ne tik praktinius mokymus, bet ir konsultuoja šiomis temomis verslo įmones bei privačius asmenis. Vega yra koučingo ir neurolingvistinio programavimo (NLP) sertifikuota konsultantė, sertifikuota įgūdžių trenerė.
Lektorė 25 metų dirba praktinių mokymų ir įgūdžių formavimo srityje, todėl mokymuose daug dėmesio skirių užduotims, kurios padeda išmokti praktikuojantis „čia ir dabar“. Klientų yra ypatingai gerai vertinama už įsiklausymą į kiekvieno dalyvio poreikius, gebėjimą parastai ir suprantami perteikti informacija, puikiai parinktas užduotis bei gerą nuotaiką mokymų metu.