Psichoemociniai bendravimo aspektai


Kiekvienas žmogus turi norų pozityviai bendrauti ir įtikti dažnam klientui, kolegai ar artimąjam. Aišku, dažnam tingisi investuoti į žinias ir keisti savo įpročius.

Bet šių mokymų metu Jūs sužinosite kas lemia pozityvius santykius;

Kodėl žmonės yra skirtingi ir skirtingai vienas kitą supranta;

Kokiais bendravimo kanalais galime pasiekti vienas kito ausis, akis ir emocijas;

Sužinosite kaip suprasti ir valdyti savo ir kito emocijas;

Įgysite praktinius įrankius asmeniniam tobulėjimui;

Išbandysite save interaktyviose praktinėse užduotyse.

Jeigu Jūs norite investuoti į save ir pagerinti savo asmeninius bendravimo įgūdžius, mes Jūsų laukiame šiame seminare.

 
 
Seminaro data ir vieta  

2020 m. birželio 16-17 dienomis, 10:00 - 15:30.

Viso seminaro trukmė 12 akademinių valandų.
Palanga, viešbučio Amsterdam Plaza konferencijų salė, Vytauto g. 79

 

Seminaro kaina

179.00 Eur +PVM

Į kainą įskaičiuota:

  • 12 valandų seminaras, metodinė medžiaga, rašiklis, sertifikatas;
  • kavos pertraukos ir pietūs abi seminaro dienas;
  • lektoriaus asmeninės konsultacijos.

  

269.00 Eur +PVM

Į kainą įskaičiuota:

  • viskas, kas išvardinta aukščiau;
  • apgyvendinimas vienviečiame kambaryje arba apgyvendinimas dviviečiame kambaryje, kai tik vienas gyvenantis yra seminaro dalyvis;
  • vakarienė;
  • pusryčiai, SPA erdvės paslaugos (sūkurinė ir hidromasažinė vonios, sauna, garinė pirtis, hamamo kambarys, masažiniai dušai, treniruoklių salė), požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.

 

480.00 Eur +PVM

Į kainą įskaičiuota:

  • viskas, kas išvardinta aukščiau;
  • apgyvendinimas dviejų įmonės darbuotojų dviviečiame kambaryje.

 

Galite paankstinti savo atvykimą arba pasilikti dar keletui dienų po seminaro;

 

Jeigu norite pasitarti dėl šių mūsų pasiūlymų arba turite savo pageidavimų - susisiekite su mumis. 

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.


Seminaro programa
  • Pozityvaus bendravimo sėkmės faktoriai.
  • Kaip susikuria bendravimo kliūtys ir tinkamiausi būdai joms įveikti.
  • Asmenybių įtaka bendravimo procesui.
  • Asmenybių suvokimo, emocijų bei bendravimo principų įtaka santykiams.
  • Praktinės užduotys.

 

  • Priežastys, sukeliančios žmonių nepasitenkinimą.
  • Psichologiniai žmonių tipai. Kaip tinkamai bendrauti su skirtingais žmonėmis.
  • „Sunkūs žmonės“, kaip juos atpažinti?
  • Kaip bendrauti sudėtingose situacijose.
  • Kaip „atremti“ Jums skirtas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą?
  • Kaip pozityviai pateikti negatyvią informaciją.
  • Praktinės užduotys. 
 
  • Pagrindiniai bendravimo kanalai ir instrumentai. 
  • Kūno kalba.
  • Teigiamą požiūrį formuojantys gestai ir jų ugdymas.
  • Negatyvūs įpročiai ir jų eliminavimas.
  • Neverbalinės kalbos galia bendravime.
  • Kaip tinkamai programuoti „6-ą pojutį“.
  • Balso intonacijos ir jų valdymas.
  • Emocinis užkratas balso intonacijų pagalba.
  • Pratimai ir užduotys.
 
  • Bazinės emocijos, kaip jas atpažinti savyje ir kituose.
  • Kaip jas valdyti? Emocijų atpažinimo praktinė užduotis.
  • Kokie gebėjimai būdingi emociniam intelektui?
  • Emocinio intelekto svarba bendravime.
  • 5 emocinio intelekto sritys.
  • Praktinės užduotys.

 

  • Savęs pažinimas, motyvacinių veiksnių skatinimas, asmeninio tobulėjimo būdų identifikavimas.
  • Kaip sustiprinti pasitikėjimą savimi.
  • Kas labiausiai mus užkrauna ir iškrauna emociškai.
  • Saviugdos planai ir pažadai sau.
  • Praktinės užduotys. 

 

  • Koučingo metodų taikymas bendravime.
  • Kaip galime taikyti GROW metodą kasdieninėse situacijose?
  • Teisingų ir „auksinių“ klausimų formulavimo ir pateikimo menas.
  • Praktinės vaidmenų situacijos ir saviugdos užduotys namų darbams.
UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m.
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2020-06-16 - 2020-06-17 , Miestas: Palanga , Vieta: viešbučio Amsterdam Plaza konferencijų salė, Vytauto g. 79 , Kaina: 216.59 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis