Klientų aptarnavimo magija ir sudėtingų situacijų valdymas


Seminaras skirtas
Įvairių sričių klientų apratnavimo, pardavimo specialistams, salonų, parduotuvių vadybininkams, aptarnaujientiems klientus ir susiduriantiems su konfliktinėmis situacijomis.
 
 
Seminarų data ir vieta 
2023 m. birželio 13 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)
Birštonas, viešbučio Vytautas Mineral SPA konferencijų centre, Karalienės Barboros al. 2
 
2023 m. birželio 14 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)
Vilniuje, viešbučio Corner Hotel konferencijų centre, T. Ševčenkos g. 16
 
2023 m. birželio 16 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)
Palangoje, viešbučio Amberton Green Apartments Palanga konferencijų salė, M. Valančiaus g. 1
 
 
Seminaro kaina
99.00 125.00 EUR (pridedamas 21% PVM). Sumažinta kaina taikoma iki birželio 4 dienos.
 
Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.
 
Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietumis ir kavos pertraukėlių metu.
 
Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

Seminaro programa
  • Bendravimo su klientu etapai.
  • Pirmojo įspūdžio reikšmė. 
  • 5 kliento aptarnavimo žingsniai.
  • Teisingas savęs pateikimas ir savalaikis kliento asmenybinio tipo įvertinimas.   
  • Pratimai.

Tikslas: turėti rekomendacijas pozityvaus įspūdžio formavimui. Žinoti esminius 5 žingsnius klientų aptarnavime.

 

  • Pagrindiniai įrankiai kliento poreikio nustatymui.
  • Teisingas kliento poreikių nustatymas ir jų vykdymas.
  • Pozityvių formuluočių pateikimas klientui.
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką.
  • Praktinės užduotys.

Tikslas: žinoti kaip ugdyti klausymosi ir stebėjimo įgūdžius. Žinoti 1-2 metodus negatyvios informacijos pateikimui pozityviai.

 

  • Priežastys, sukeliančios kliento nepasitenkinimą.
  • Kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą?
  • Kaip bendrauti su „Sudėtingais žmonėmis“.
  • Praktinė užduotis. 

Tikslas: mokėti atpažinti sudėtingų žmonių tipus. Turėti veiksmus kaip su jais elgtis ir ko vengti aptarnavimo procese.

 

  • Dažniausiai praktikoje pasitaikančios sudėtingos situacijos ir efektyvus jų sprendimas.  
  • Kaip suvaldyti stresą ir neigiamas emocijas.
  • 4 streso valdymo būdai.
  • Vaidmenų situacijos ir praktinės užduotys.

Tikslas: turėti 1-2 metodus sudėtingų situacijų valdymui. Turėti 3-4 asmeninio streso valdymo būdus.

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius
Darius Rupšlaukis – Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2023-06-13 , Miestas: Birštonas , Vieta: viešbutis Vytautas Mineral SPA, Karalienės Barboros al. 2 , Kaina: 119.79 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis
Data: 2023-06-14 , Miestas: Vilnius , Vieta: viešbutis Corner Hotel, T. Ševčenkos g. 16 , Kaina: 119.79 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis
Data: 2023-06-16 , Miestas: Palanga , Vieta: viešbutis Amberton Green Apartments Palanga, M. Valančiaus g. 1 , Kaina: 119.79 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis