Klientų aptarnavimo magija ir sudėtingų situacijų valdymas


Seminaras skirtas

Įvairių sričių klientų apratnavimo, pardavimo specialistams, salonų, parduotuvių vadybininkams, aptarnaujientiems klientus ir susiduriantiems su konfliktinėmis situacijomis

 

Seminarų data ir vieta 

2022 m. gruodžio 15 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)
Kaunas, viešbučio Victoria konferencijų centras, Miško g. 11

 

Seminaro kaina

100.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietumis ir kavos pertraukėlių metu.

 

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

  • Bendravimo su klientu etapai.
  • Pirmojo įspūdžio reikšmė. 
  • 5 kliento aptarnavimo žingsniai.
  • Teisingas savęs pateikimas ir savalaikis kliento asmenybinio tipo įvertinimas.  
  • Pratimai.
Rezultatas:turėsite rekomendacijas pozityvaus įspūdžio formavimui. Žinosite esminius 5 žingsnius klientų aptarnavime.
 
  • Pagrindiniai įrankiai kliento poreikio nustatymui.
  • Teisingas kliento poreikių nustatymas ir jų vykdymas.
  • Pozityvių formuluočių pateikimas klientui.
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką.
  • Praktinės užduotys.
Rezultatas: žinosite kaip ugdyti klausymosi ir stebėjimo įgūdžius. Žinosite 1-2 metodus negatyvios informacijos pateikimui pozityviai.
 
  • Priežastys, sukeliančios kliento nepasitenkinimą.
  • Kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą?
  • Kaip bendrauti su „sudėtingais žmonėmis“?
  • Praktinė užduotis.
Rezultatas: mokėsite atpažinti sudėtingų žmonių tipus. Turėsite veiksmus kaip su jais elgtis ir ko vengti aptarnavimo procese.
 
  • Dažniausiai praktikoje pasitaikančios sudėtingos situacijos ir efektyvus jų sprendimas.  
  • Kaip suvaldyti stresą ir neigiamas emocijas.
  • 4 streso valdymo būdai.
  • Vaidmenų situacijos ir praktinės užduotys .
 Rezultatas: Turėsite 1-2 metodus sudėtingų situacijų valdymui. Turėsite 3-4 asmeninio streso valdymo būdus.

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius
Darius Rupšlaukis – Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2022-12-15 , Miestas: Kaunas , Vieta: viešbučio Victoria konferencijų centras, Miško g. 11 , Kaina: 121 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis