Tikslas: turėti rekomendacijas pozityvaus įspūdžio formavimui. Žinoti esminius 5 žingsnius klientų aptarnavime.
Tikslas: žinoti kaip ugdyti klausymosi ir stebėjimo įgūdžius. Žinoti 1-2 metodus negatyvios informacijos pateikimui pozityviai.
Tikslas: mokėti atpažinti sudėtingų žmonių tipus. Turėti veiksmus kaip su jais elgtis ir ko vengti aptarnavimo procese.
Tikslas: turėti 1-2 metodus sudėtingų situacijų valdymui. Turėti 3-4 asmeninio streso valdymo būdus.
![]() |
Seminarą veda UAB Dorevi lektorius |
Data: 2023-06-13 , Miestas: Birštonas , Vieta: viešbutis Vytautas Mineral SPA, Karalienės Barboros al. 2 , Kaina: 119.79 Eur (PVM įskaičiuotas) | Registruotis |
Data: 2023-06-14 , Miestas: Vilnius , Vieta: viešbutis Corner Hotel, T. Ševčenkos g. 16 , Kaina: 119.79 Eur (PVM įskaičiuotas) | Registruotis |
Data: 2023-06-16 , Miestas: Palanga , Vieta: viešbutis Amberton Green Apartments Palanga, M. Valančiaus g. 1 , Kaina: 119.79 Eur (PVM įskaičiuotas) | Registruotis |