Klientų aptarnavimas, pasitikėjimas savimi ir pozityvus mąstymas


Seminaras skirtas
Įvairių sričių klientų apratnavimo, pardavimo specialistams, salonų, parduotuvių vadybininkams, aptarnaujientiems klientus ir susiduriantiems su įvairiomis situacijomis.
 
 
Seminarų data ir vieta 

2023 m. lapkričio 28 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)

Šiauliuose

2023 m. lapkričio 29 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)

Vilniuje

2023 m. lapkričio 30 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)

Klaipėdoje, viešbučio Green Park Hotel konferencijų salėje, Minijos g. 119

 
 
Seminaro kaina
125.00 EUR (+21% PVM).
Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.
 
Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietumis ir kavos pertraukėlių metu.
 
Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

Seminaro programa

  • Pozityvus mąstymas ir jo įtaka asmeniniam progresui.
  • Pozityvaus mąstymo galia.
  • Negatyvaus mąstymo pasekmės.
  • Kaip programuoti savo mąstymą.  
  • Minčių perprogramavimas prieš sudėtingas situacijas.
  • Dviejų klausimų pratimas minčių valdymui ir mąstymo nukreipimui į sprendimus.
  • Praktinės užduotys ir rekomendacijos saviugdai

 

  • Savimotyvacija ir pasitikėjimas savimi.
  • Asmeniniai norai ir jų įgyvendinimas.
  • Energijos šaltiniai ir gebėjimas jais naudotis.
  • 7 žingsniai link pasitikėjimo savimi.
  • Investavimas į pozityvius santykius.
  • Pasitikėjimo užduotys ir pratimai. Saviugdos pratimai namų darbams.

 

  • Kontaktinis kliento aptarnavimas.
  • Kliento ir pardavėjo kūno kalba.
  • Ką turiu pamatyti ir ką tai reiškia.
  • Gebėjimas klausytis. Ką turiu išgirsti ir kaip tai panaudoti prieš klientą.
  • Aktyvaus klausymosi metodai. Video užduotis ir pratimai.

 

  • Darbas su kliento abejonėmis ir pardavimo užbaigimas.
  • Kodėl klientai abejoja ir kaip įveikti jų abejones.
  • 7 žingsniai sprendžiant klientų abejones.
  • Praktinės užduotys ir pratimai.

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius
Darius Rupšlaukis – Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2023-11-28 , Miestas: Šiauliai , Kaina: 151.25 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis
Data: 2023-11-29 , Miestas: Vilnius , Kaina: 151.25 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis
Data: 2023-11-30 , Miestas: Klaipėda , Kaina: 151.25 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis