Pardavimai telefonu naujiems klientams ir saviugda


Seminaras skirtas

Įvairių sričių pardavimų vadybininkams, parduodantiems prekes ir paslaugas telefonu.

 

Seminarų data ir vieta   

2020 m. birželio 11 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)

Vilnius, viešbučio Corner Hotel konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16

 

 

 

Seminaro kaina

100.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietumis ir kavos pertraukėlių metu.

 

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

  • Kodėl pardavimai telefonu efektyvūs?
  • Šaltų ir šiltų skambučių pokalbių planai.
  • Asmeniniai gebėjimai, baimės, balso valdymas ir klausa.
  • Praktinės užduotys.

          Rezultatas: turėti 2 pavyzdinius pokalbių planus (šiltas/šaltas), kad pagal juos namų darbams pasiruošti 3-4 skirtingiems skambučių atvejams.

 

  • Uždarų klausimų pinklės ir atvirų klausimų magija.
  • Kaip tinkamai įtraukti klientą į pokalbį ir pasiekti naudingus rezultatus.
  • Privalumų klausimai ir klausimai „Va Bank“.
  • Praktinės užduotys.

          Rezultatas: Turėti po 5-6 atvirus klausimus, kurių pagalba įtrauktumėme klientus į pokalbį.

 

  • Kaip įtikinti klientą.
  • Argumentavimo formos ir taisyklės.
  • Argumentų orientavimas į kliento tipą.
  • Pokalbio vedimo stadijos ir taktikos kiekvienoje iš jų.
  • Klientų prieštaravimai ir metodai juos įveikti.
  • Praktinės užduotys

         Rezultatas: turėti 2-3 rekomendacijas argumentų taikymui pardavimuose. Turėti 1-2 metodus prieštaravimų įveikimui.

 

  • Pardavimų telefonu planavimas ir valdymas.
  • Psichologiniai savęs įtikinimo metodai.
  • Kaip išsivalyti mintis ir nusinulinti.
  • Saviugdos pratimai pardavimų telefonu įgūdžiams tobulinti.  
  • Praktinės užduotys.

         Rezultatas: Turėti 2-3 rekomendacijas planavimui. Turėti 2-3 saviugdos tikslus įgūdžiams tobulinti.

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m.
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2020-06-11 , Miestas: Vilnius , Vieta: viešbučio Corner Hotel konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16 , Kaina: 121 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis