Klientų aptarnavimas telefonu ir sudėtingų situacijų valdymas


Seminaro data ir vieta

2022 m. vasario 24 d., 09:30 - 15:00 (6 akad. val.)

Vilniuje, viešbučio CornerHotel konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16

 

 

Seminaro kaina

100.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna: 

  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 6 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • vaišinsime pietų ir kavos pertraukos metu;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro.

 

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.


Seminaro programa

Klientų aptarnavimo telefonu psichologija.

Saviruoša ir stereotipų laužymas.

5 bendravimo telefonu sėkmės faktoriai.

5 esminės klaidos, kurių reikia vengti.

Asmeninio ir organizacijos ivaizdžio formavimas.

Pirmojo kontakto sėkmės faktoriai telefonu. Pratimai.

Pokalbių planai ir schemos.

Kaip numatyti klientų prieštaravimus ir būdus juos įveikti.

Klausimų formulavimo metodai ir apklausų technikos.

Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas ir pagrindinės jų įveikimo technologijos.

7 žingsniai iš prieštaravimų. Praktinės užduotys.

Sudėtingos bendravimo telefonu situacijos.

Efektyvaus bendravimo su klientais principai.

Asmenybių įtaka bendravimo procesui.

Kaip bendrauti su „sunkiais klientais“.

Esminiai klausimai „Kaip elgtis?" ir „Ko vengti?" ieškant kelio į sprendimų suradimą.

Praktinės užduotys

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m.
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2022-02-24 , Miestas: Vilnius , Vieta: viešbučio CornerHotel konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16 , Kaina: 121 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis