Klientų aptarnavimas: 1 metro atstumu nuo kliento


Mokymo tikslai

  • suteikti naujų žinių apie klientų aptarnavimą;
  • aiškų supratimą apie profesionalų klientų aptarnavimą bei pardavimus;
  • suteikti įgūdžių bei įrankius, leidžiančius tobulinti save ir siekti geresnių darbo su klientais rezultatų;
  • didinti darbuotojų motyvaciją ir sustiprinti lojalumo įmonei jausmus;

 

Mokymų nauda organizacijai

  • Padidėjęs darbuotojų profesionalumas aptarnavimo srityje;
  • Augant darbuotojų žinioms ir įgūdžiams aptarnavimo srityje:
  • Darbuotojai kompetentingesni, labiau pasitikintys savimi, o tuo pačiu - lojalesni savo įmonei.
    • daugiau potencialių klientų tampa naujais klientais;
    • auga jau esančių klientų pasitenkinimas aptarnavimu bei lojalumas įmonei;
    • gero aptarnavimo dėka gerėja įmonės įvaizdis visuomenėje.

 

Seminaro data ir vieta 

2022 m. kovo 18 d., 09:00 - 16:15 (8 akad. val.)

Vilniuje, viešbučio CornerHotel konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16

 

Seminaro kaina

100.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna: 

  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietų ir kavos pertraukėlių metu.
 
Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Seminaro programa
  •  Geras aptarnavimas
Gero aptarnavimo sudedamosios dalys; Kiek aš galiu įtakoti; Kaip jį išlaikyti.
  • Pirmas įspūdis yra svarbus
Ar aptarnavimas buvo geras, ar blogas? Klientai vertina jau įvykusį faktą; Pirmo įspūdžio asociacijos - "Mirties bučinys".
  • Klientai ir personalas
Kodėl mes dirbame aptarnavime; Kaip mes tai darome; Efektyvaus darbo formulė; Ką gali pakeisti 3 sekundės klientų aptarnavime.
  • Talentai, įgūdžiai ir kompetencijos
Bendra samprata, būtini įgūdžiai ir talentai, reikalingi geram aptarnavimui.
  • Motyvacija
Svarbiausi vidiniai ir išoriniai veiksniai formuojantys motyvaciją;
 
Mokymo metodai
Paskaita, diskusija, individualios ir grupinės užduotys, klausimynas, modeliuotų ir realių situacijų analizė, darbas su dalomąja medžiaga.

Ingrida Nikolajevė yra klientų aptarnavimo srities profesionalė, specializuojasi profesionalaus klientų aptarnavime, konfliktų valdyme, klientų aptarnavimo standarto diegimo proceso srityse .



Registracija:
Data: 2022-03-18 , Miestas: Vilnius , Vieta: viešbučio CornerHotel konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16 , Kaina: 121 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis