Kaip sėkmingai parduoti skirtingiems paukščiams


Kodėl dalyvauti šiame seminare?

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos pardavimuose;

Sužinosite kaip tinkamai parduoti skirtingų tipų klientams;

Išmoksite savikontrolės metodą;

Gebėsite parduoti skirtingų tipų klientams;

30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.

 

Seminaro data ir vieta

2021 m. gruodžio 16 d., 09:00 - 14:30 (6 akad. val.)

Dalyvio namuose ar darbo vietoje 

 

Seminaras transliuojamas Zoom platformoje. Jums tereikia turėti įrenginį (kompiuterį, planšetę, išmanųjį telefoną) su interneto ryšiu.
Prisijungimo nuoroda siunčiama likus vienai dienai iki seminaro.

 

Seminaro kaina

80.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna: 

  • išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
  • 6 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro.
 
Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

Seminaro programa

Psichologiniai klientų tipai.

Kaip juos atpažinti ir kaip su jais bendrauti.

Pasitikėjimo sukūrimas su skirtingų tipų klientais.

Sėkmingi pardavimų metodai orientuoti į skirtingus klientų tipus. Praktinės užduotys.

Sudėtingi klientai ir kaip parduoti jiems.

Kaip atpažinti kas per paukštis yra mano potencialus klientas.

Kap elgtis su skirtingais paukščiais, kad juos nuraminti, sukurti pasitikėjimą ir pagarbą.

Ko vengti bendraujant su skirtingais paukščiais.

Savikontrolė ir minčių valdymo metodas „Du klausimai“. Praktinės užduotys.

3 pagrindinės pardavėjo kompetencijos: gebėjimas klausytis, pastebėti detales, konstruktyviai kalbėti.

Sėkmingiausi pardavimų metodai ir jų taikymas parduodant skirtingiems paukščiams.

Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius
Darius Rupšlaukis – Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2021-12-16 , Miestas: Visoje Lietuvoje, nuotoliniai mokymai , Vieta: Dalyvio namuose ar darbo vietoje , Kaina: 96.80 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis