Kaip draugauti su klientų prieštaravimais


Kodėl dalyvauti šiame seminare?

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos pardavimuose;

Sužinosite 4 klientų prieštaravimų būdus;

Išmoksite 4 prieštaravimų valdymo metodus;

Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais;

30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro. 

 

Seminaro data ir vieta

2021 m. spalio 29 d., 09:00 - 14:30 (6 akad. val.)

Dalyvio namuose ar darbo vietoje 

 

Seminaras transliuojamas Zoom platformoje. Jums tereikia turėti įrenginį (kompiuterį, planšetę, išmanųjį telefoną) su interneto ryšiu.
Prisijungimo nuoroda siunčiama likus vienai dienai iki seminaro.

 

Seminaro kaina

80.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna: 

  • išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
  • 6 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro.

 

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.


Seminaro programa

Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys.

Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus.

Kokius prevencinius veiksmus reikia atlikti ruošiantis susitikimui.

Prieštaravimai dėl kainos.

Kaip nustatyti tikrąsias prieštaravimų priežastis. Praktinės užduotys.

Prieštaravimai dėl galimybių.

Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes.

„Alternatyvų metodas“ ir jo taikymas. 

„Didesnio pyrago“ metodas ir kaip jį paruošti.

Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų.

3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti. Praktinės užduotys.

Klientų manipuliacijos ir spaudimai.

Kaip reaguoti į manipuliacijas.

Savitvarda ir emocijų valdymas.

„Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas.

Emociniai prieštaravimai.

Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais.

„Kunigo metodas“ ir jo taikymas.  Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius
Darius Rupšlaukis – Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2021-10-29 , Miestas: Visoje Lietuvoje, nuotoliniai mokymai , Vieta: Dalyvio namuose ar darbo vietoje , Kaina: 96.80 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis