Turinys ir nauda po mokymų:
I dalis. Mokymasis atliekant užduotis. „Auksinė bendravimo taisyklė“ visiems atvejams. Verbalinė ir neverbalinė komunikacija praktiškai, užtikrinant psichologinį komfortą ir saugumą darbe.
Nauda: Atliekant užduotis, kiekvienas dalyvis sužinos ir išmoks tinkamai pateikti informaciją, valdyti savo emocijas, padrąsinti, patikslinti ir pasitikslinti bei profesionaliai komunikuoti pateikiant ar priimant užduotis.
Bus atsakyta į šiuos klausimus: Kuo skiriasi sudėtinga bendravimo situacija, psichologinis smurtas, patyčios ir konfliktas? Kaip pradeda vystytis konfliktas? Kas bendravime paskatina nesutarimus? Kaip atsiranda pasipriešinimas? Ką daryti, kai pradedame jausti nemalonius jausmus ir kyla noras supykti, nutylėti, pasišalinti ar abejingai reaguoti? Kaip kalbėti, kai mūsų negirdi ar nenori girdėti?
II dalis. Mūsų galios mumyse. Įsitikinimai, interpretacijos – tai mūsų vidinis balsas, kuris (ne) visada yra teisus.
Nauda: Aptariant konkrečias darbines situacijas, diskutuojant ir atliekant mokomąsias užduotis dalyviai mokysis pastebėti savo ir kitų asmenų neproduktyvias bei trukdančius bendrauti įsitikinimus (vidinius įsivaizdavimus ir interpretacijas), juos koreguoti. Supras, koks ryšys yra tarp mąstymo, emocijų ir elgesio.
Bus atsakyta į šiuos klausimus: Kaip atpažinti savo ir kitų įsitikinimus, kurie trukdo bendrauti ir gadina santykius, mažina mūsų pasitikėjimą savimi ir turi ilgalaikes neigiamas pasekmes bendravimui? Kokią įtaką bendravimui daro mūsų įsitikinimams auklėjimas ir kaip tai valdyti gerinat bendravimą? Kaip valdyti nemalonias emocijas? Kaip nusiraminti, kai dėl netinkamo bendravimo su mumis patiriam stresą?
III dalis. Patyčios, atviras ir pasyvus psichologinis smurtas, manipuliacijos ir jų valdymo būdai praktiškai.
Nauda: Atliekant užduotis ir aptariant konkrečias situacijas bus supažindinta su patyčių, psichologinio smurto ir manipuliacijų sampratomis bei poveikiu mūsų sveikatai, darbo našumui, santykiams. Atliekant užduotis, dalyviai galės praktiškai stebėti manipuliacijų procesą ir sužinos kaip elgtis bei išbandys skirtingus manipuliacijų sprendimo būdus. Dalyviai praktikuos gebėjimus padedančius ramiau reaguoti, kai kitas asmuo elgiasi nemandagiai, užsipuola ar kitaip sukelia stiprius nemalonius išgyvenimus.
Bus atsakyta į klausimus: Kaip nubrėžti psichologines ribas, stabdant kito žmogaus nepageidautiną elgesį? Kaip pasakyti NE? Kaip pranešti kitam asmeniui apie tai, kad reikia pagalbos valdant konfliktą ar užkertant kelią psichologiniam smurtui?
IV dalis. Konflikto dinamika ir valdymo būdai.
Nauda: Dalyviai supras kaip prasideda konfliktas, kokius etapus praeina ir ką kiekviename konflikto vystymosi etape galima daryti. Išmoks kalbėti faktų kalba ir be kaltinimų išsakyti savo pageidavimus.
Bus atsakyta į klausimus: Kada ir kokią konfliktų valdymo strategiją pasirinkti? Kaip formuluoti sakinius, kad juose nebūtų kaltinimų, verkšlenimų ar kitokio konfliktus gilinančio elgesio?
Mokymų pabaiga – asmeninės įžvalgos ir įsipareigojimai sau.
Mokymų lektorė Vega Dikčienė: psichologė – praktikė, verslo konsultantė, profesionali lektorė. Vegos kvalifikaciją patvirtina tarptautinis EuroPsy sertifikatas ir dar daug įvairių kvalifikaciją patvirtinančių diplomų. Lektorės patirtis sudėtingų bendravimo situacijų ir konfliktų valdymo srityje virš 25 metų, ji veda ne tik praktinius mokymus, bet ir konsultuoja šiomis temomis verslo įmones bei privačius asmenis. Vega yra koučingo ir neurolingvistinio programavimo (NLP) sertifikuota konsultantė, sertifikuota įgūdžių trenerė.
Lektorė 25 metų dirba praktinių mokymų ir įgūdžių formavimo srityje, todėl mokymuose daug dėmesio skirių užduotims, kurios padeda išmokti praktikuojantis „čia ir dabar“. Klientų yra ypatingai gerai vertinama už įsiklausymą į kiekvieno dalyvio poreikius, gebėjimą parastai ir suprantami perteikti informacija, puikiai parinktas užduotis bei gerą nuotaiką mokymų metu.