Asmens aptarnavimo kokybės gerinimo metodai


Mokymų tikslas. Tobulinti aptarnavimo kokybę organizacijoje ir asmeninius gebėjimus, padėsiančius tinkamai aptarnauti asmenis ir taikyti skirtingus bendravimo metodus.
 
Uždaviniai. Suteikti žinių apie asmenų aptarnavimo kokybės gerinimo būdus. Padėti suvokti kaip efektyviai valdyti klientų poreikius ir savo emocijas. Gebėti rasti tinkamiausius kokybiško bendravimo metodus.

 

Seminaro data ir vieta 

2021 m. balandžio 28 d., 09:00 - 14:30 (6 akad. val.)

Dalyvio namuose ar darbo vietoje

Seminaras transliuojamas Zoom platformoje. Jums tereikia turėti įrenginį (kompiuterį, planšetę, išmanųjį telefoną) su interneto ryšiu.
Prisijungimo nuoroda siunčiama likus vienai dienai iki seminaro.

 

Seminaro kaina

70.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna: 

  • išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
  • 6 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.


  • Bendravimo su klientais etapai;
  • Efektyviausi kokybiško bendravimo metodai;
  • Pirmojo įspūdžio reikšmė;
  • Pozityvios nuostatos ir jų formavimas; 
  • Teisingas savęs pateikimas.
  • Pratimai.

 

  • Kokybiško asmens aptarnavimo paslaptys;
  • Teisingas asmens poreikių nustatymas ir jų vykdymas;
  • Pozityvių formuluočių pateikimas klientui;
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti teigiamų emocijų aplinką;
  • Bendravimo su klientu gyvai, telefonu ir nuotolinėmis video priemonėmis panašumai ir skirtumai;
  • Praktinės užduotys.

 

  • Pagrindiniai klientų psichologiniai tipai;
  • Bandravimas su skirtingų tipų klientais;
  • "Sunkūs žmonės" ir bendravimo metodai su jais;
  • Praktiniai užsiėmimai.

 

 

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m.
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2021-04-28 , Miestas: Visoje Lietuvoje, nuotoliniai mokymai , Vieta: Dalyvio namuose ar darbo vietoje , Kaina: 84.70 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis