Asmeninių bendravimo savybių ugdymas


Mokymų tikslas. Tobulinti asmeninius bendravimo gebėjimus. Turėti aiškų planą saviugdai po mokymų.

Uždaviniai. Suteikti žinių apie esminius bendravimą gerinančius asmeninius gebėjimus. Rasti saviugdai tinkamas praktines užduotis ir jas naudoti. Išmokti pažinti save ir savo pašnekovus.

 

Seminaro data ir vieta 

 2021 m. vasario 24 d., 09:00 - 14:30 (6 akad. val.)

Dalyvio namuose ar darbo vietoje

Seminaras transliuojamas Zoom platformoje. Jums tereikia turėti įrenginį (kompiuterį, planšetę, išmanųjį telefoną) su interneto ryšiu.

Prisijungimo nuoroda siunčiama likus vienai dienai iki seminaro.

 

Seminaro kaina

70.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna: 

  • išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
  • 6 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.


Seminaro programa

 

Asmeninių savyvių ugdymo planas;

Proto ir kūno ryšys;

Minčių planai ir treniravimo metodai;

Pozityvus mąstymas ir jo įtaka bendravimui.

Saviugdos pratimai.

 

EQ ir jo įtaka bendravimui;

Asmeninių emocijų pažinimas, suvokimas ir valdymas;

Emocijų ugdymo pratimai;

Kito žmogaus emocijų pažinimas ir darbas su jomis;

Kada reikia emocijas suprasti ir su jomis dirbti, o kada geriau vengti jų įsileidimo;

Praktinės užduotys.

 

Aktyvaus klausimo metodai;

Koks aš klausytojas ir ką turiu ugdyti;

Kaip išgirsti ir parodyti kitam, kad jį supratau;

Pozityvių formuluočių naudojimo metodai;

Kaip negatyvią informaciją pateikti pozityviau;

Praktinės užduotys.

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m.
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2021-02-24 , Miestas: Visoje Lietuvoje, nuotoliniai mokymai , Vieta: Dalyvio namuose ar darbo vietoje , Kaina: 84.70 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis