Pardavimai

SST® „Successful Selling to Type“ (Sėkmingas pardavimas pagal tipus)

SST® yra daugiau nei seminaras, tai - metodologija. SST® metodika užtikrins teigiamus pardavimo rezultatus jūsų organizacijoje. Su vadovų pagalba tai taps jūsų įmonės pardavimų sistema.

SST®metodiką savo pardavimo praktikoje yra pritaikiusios tokios pasaulinės kompanijos, kaip Federal Reserve Bank, Barclays Global Investors, BNP Paribas Bank, Credit Suisse First Boston, First Union National Bank, CDC NVest Funds, E-credible, Reliance Bank.

Mes padėsime seminaro dalyviams SST® pritaikyti praktikoje ir pasiekti puikių rezultatų tokiais būdais, kurių jie dar neišbandė. Pasibaigus seminarui dalyviai bus sukūrę atsakingai suplanuotą SST® strategiją konkrečiam klientui. Ji bus suformuota SST® planavimo byloje, kuri apibendrina pagrindinius elementus ir yra sukurta pritaikyti kitiems klientams.

SEMINARO APRAŠYMAS

Seminare dalyviai pažins savo pačių mąstymo tipą ir komunikacijos elgesį; panašumus ir skirtumus; informacijos pateikimo tendencijas (tai, kaip mes norime gauti informaciją, dar nereiškia, kad ir kitiems šis būdas priimtiniausias). Pagrindinis SST® metodikos seminaro akcentas yra teisingų klausimų uždavimo, atidaus klausymosi ir pagalbos klientui priimant sprendimus įgūdžių lavinimas. Taip pat dalyviai sužinos, kaip užduoti klausimus apie faktus, problemas, aplinkybes ar „kas, jei"; susipažins su keturiais poveikio pirkėjui būdais, „šešėlio" komunikacija ir informacijos balansu.

SEMINARO PROGRAMA

1 modulis:

  • Konsultavimo ir pardavimo panašumai.
  • Tinkamų klausimų uždavimas, klausymasis ir pagalba klientams.
  • Asmeninės preferencijos mąstant ir bendraujant, remiantis K. Jungo teorija, bei jų įtaka bendravimo stiliui.
  • Polinkis perteikti informaciją kitiems taip, kaip patys norėtume ją gauti.
  • Kuo Jūsų preferencijos panašios į Jūsų kolegų ir kuo skiriasi nuo jų?
  • Kaip efektyvesnis bendravimas su kitais asmenybės tipais gali pagerinti Jūsų rezultatus?

2 modulis:

  • Kaip naudoti elgiasio ženklus siekiant atpažinti kito asmens preferencijas?
  • Pardavimo efektyvumo formulė ir intensyvaus darbo (motyvacijos) bei tinkamų įgūgžių (SST) svarba.
  • Kitų komandos narių natūralios bendravimo preferencijos.
  • Sklandaus informacijos pateikimo svarba, prisitaikant prie visų bendravimo stilių.
  • Z problemos sprendimo modelis.
  • Pardavimo skirtingiems asmenybės tipams stiprybės ir silpnybės. Strategijos, kaip padidinti stiprybes ir suvaldyti silpnybes.

3 modulis:

  • Tipų lentelė, tinkama Jūsų organizacijai, ir efektyvios vidinės komunikacijos priemonės.
  • Kaip planuoti ir įgyvendinti SST tyrimą?
  • Klausymosi įgūdžių apibendrinimas.
  • Pritaikytas pateikimas.
  • Organizacijos tipų lentelė.
  • Klausimų bankas, jo panaudojimas.
  • Kaip naudoti SST planavimo bylą užduodant klausimus?

4 modulis:

  • Keturi pirkėjo vaidmenys: ekonomistas, vartotojas, technikas ir advokatas. Jų atsakymų modeliai.
  • Verslo ir asmeninių pasiekimų įvertinimas.
  • Kaip surengti pristatymą pritaikytą Jūsų pašnekovui?
  • Kaip pritaikyti SST koncepcijas realiems klientams ir pašnekovams?
  • SST metodikos pateikimas.
  • Jūsų produkto ar paslaugos pristatymo temos.
  • SST strategija skirta realiam klientui.

Visos mokymų programos yra preliminarios. Kiekvienam klientui siūlome individualią, pagal jo poreikius sukurtą mokymų programą.