Pardavimų telefonu magija ir klientų lojalumo užtikrinimas


Seminaras skirtas

Įvairių sričių pardavimų vadybininkams, tiek parduodantiems telefonu, tiek lankantiems klientus.

 

Seminarų data ir vieta 

2019 m. spalio 23 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)

Vilnius

 

2019 m. spalio 24 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)

Kaunas

 

2019 m. spalio 25 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)

Šiauliai

 

 

Seminaro kaina

120.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietumis ir kavos pertraukėlių metu.

 

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

  • Kodėl pardavimai telefonu efektyvūs? Šaltų ir šiltų skambučių pokalbių planai
  • Pasiruošimas pokalbiui ir reikalingos informacijos rinkimas.
  • Asmeniniai gebėjimai, baimės, balso valdymas ir klausa.
  • Praktinės užduotys

Rezultatas: turėsite 2 pavyzdinius pokalbių planus (šiltas/šaltas), kad pagal juos namų darbams pasiruošti 3-4 skirtingiems skambučių atvejams.

 

  • Uždarų klausimų pinklės ir atvirų klausimų magija.
  • Kaip tinkamai įtraukti klientą į pokalbį ir pasiekti naudingus rezultatus.
  • Privalumų klausimai ir klausimai "va bank"
  • Praktinės užduotys

Rezultatas: turėsite po 5-6 atvirus klausimus, kurių pagalba įtrauksite klientus į pokalbį.

 

  • Efektyvūs komunikaciniai įrankiai. Argumentavimo formos ir taisyklės.
  • Argumentų orientavimas į kliento tipą.
  • Pokalbio vedimo stadijos ir taktikos kiekvienoje iš jų.
  • Klientų prieštaravimai ir metodai juos įveikti
  • Praktinės užduotys

Rezultatas: turėsite 2-3 rekomendacijas argumentų taikymui pardavimuose. Turėsite 1-2 metodus prieštaravimų įveikimui.

 

  • Klientų lojalumo užtikrinimas.
  • Mitai apie klientų norus.
  • Kiek norai atspindi klientų poreikius.
  • Kaip pririšti prie savęs klientus ir juos išlaikyti.
  • Kūrybinės užduotys.

Rezultatas: turėsite 2-3 veiksmus klientų lojalumui užtikrinti.

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius
Darius Rupšlaukis – Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2019-10-23 , Miestas: Vilnius , Kaina: 145.20 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis
Data: 2019-10-24 , Miestas: Kaunas , Kaina: 145.20 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis
Data: 2019-10-25 , Miestas: Šiauliai , Kaina: 145.20 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis