Konfliktų gaisre žibalas ar vanduo


Seminaras skirtas

Įvairių sričių klientų aptarnavimo, pardavimo specialistams, salonų, parduotuvių vadybininkams, aptarnaujientiems klientus ir susiduriantiems su konfliktinėmis situacijomis.

 

Seminarų data ir vieta 

2019 m. gruodžio 4 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)
Vilnius, viešbučio Corner Hotel konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16

 

2019 m. gruodžio 6 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.)
Kaunas, viešbučio "EUROPA ROYALE" konferencijų centras, Miško g. 11

  

Seminaro kaina

120.00 EUR (pridedamas 21% PVM)

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

 

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietumis ir kavos pertraukėlių metu.

 

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

  • Konfliktai ir jų prigimtis.

Emocijų įtaka konfliktams. Emocijų atpažinimas, suvokimas ir valdymas. Mintys ir jų skalbimas. Konfliktų dinamika. Pratimai.

 

  • Konfliktinių situacijų atpažinimas.

Konfliktų pasekmės. Prevenciniai veiksmai konfliktams neutralizuoti. Kokios priemonės padės užgesinti konfliktų gaisrą. Pratimai.

 

  • Įvairios konfliktinės situacijos: „sunkūs“ kolegos, sunkiai valdomos auditorijos, vadovai ir klientai.

Tarpininkavimas konfliktinėse situacijose. Sėkmės faktoriai ir pagrindinės klaidos. Užduotys namų darbams. Pratimai.

 

  • Harvardo metodo taikymas konfliktų sprendimui.

4 pagrindiniai žingsniai į pozityvų bendravimą. Asmeniškumų vengimas ir eliminavimas. Interesų svarba ir jų išgryninimas. Galimybių paieškos metodai. Objektyvių kriterijų sprendimams pamatuoti naudojimas. Praktinių situacijų sprendimai.

Seminarą veda

UAB Dorevi lektorius
Darius Rupšlaukis – Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.



Registracija:
Data: 2019-12-04 , Miestas: Vilnius , Vieta: viešbučio Corner Hotel konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16 , Kaina: 145.20 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis
Data: 2019-12-06 , Miestas: Kaunas , Vieta: viešbučio Europa Royale konferencijų centras, Miško g. 11 , Kaina: 145.20 Eur (PVM įskaičiuotas) Registruotis